niedziela, 7 kwietnia 2013

18. Moja kariera zawodowa.



W przyszłości zamierzam pójść na studia, na których są premiowane takie przedmioty jak biologia i chemia. Od gimnazjum utrzymuję takie założenie i nie zamierzam zmieniać zdania. Zostaje jedynie kwestia tego, jaki to będzie kierunek.
Zawsze chciałam zostać ratownikiem medycznym, ale gdy przyjrzałam się dzisiejszej sytuacji kobiet ratowników, to zmieniłam zdanie. Częściej są zatrudniani mężczyźni w tym zawodzie, nie ze względu na jakąś dyskryminację, tylko większe możliwości. Dlatego bardzo trudno znaleźć pracę. Ostatnio dość często myślałam o studiach medycznych, ale są bardzo drogie a moich rodziców nie stać na płacenie tak wysokiego czesnego. Jednak jeśli udałoby mi się dostać jakieś stypendium, to byłoby mi znacznie łatwiej. Myślę że to jest najlepsza opcja, ale muszę się bardzo dużo uczyć, by wcielić ją w życie. Gdybym się nie dostała na medycynę, wybiorę kierunek stomatologiczny. Ewentualnie mogłabym pójść na farmację lub ratownictwo.



MEDYCYNA
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz